Letošní mezinárodní sympozium BigMat za účasti zástupců všech členských zemí se konalo od 9. do 13. listopadu v Aténách. Setkání proběhlo také u příležitosti významného výročí založení BigMatu a celé sympozium se neslo v duchu tématu BigMat 35 let: výzva na křižovatce mezi tradicí a inovací.
Strategický moment pro BigMat International!
BigMat International, mezinárodní lídr nezávislých distributorů stavebních materiálů, slavil od 9. do 13. listopadu v Athénách 35 let své existence.
Významné výročí a symbolický moment pro skupinu, která se sešla pod zakládajícím heslem, jež je v souladu se současnou konjunkturou evropského stavebního trhu: na křižovatce mezi tradicí a inovací.
Claude Coutant, prezidentka BigMat International, se vrátila k cíli tohoto sympózia a připomněla úhelný kámen soudržnosti této skupiny: "Chtěli jsme využít tohoto výročí a nějak zhodnotit naši historii, naše hodnoty a tradici a využít toto vše při inovacích naší značky BigMat "Home of builders". Během těchto let měla značka BigMat příležitost růst, vycházela ze svého bohatství, sdílení know-how mezi členy a transparentnosti s respektem k naší nezávislosti. Sdílení, transparentnost, nezávislost: hodnoty, které se snažíme udržet živé a být zároveň nablízku našim klientům. "
Mezi největšími výzvami a otázkami tohoto ročníku 2016, o kterých členové diskutovali, se objevily: Jaké změny je třeba provést, abychom i nadále existovali v době, kdy je trh čím dál napnutější a sektorová konkurence zuřivá? Jak zůstat preferenční značkou pro naše klienty?
Celým sympóziem prováděla a rytmus udržovala Charlotte Savreux, francouzská novinářka. Příspěvky, které přednesli Olivier Dauvers, odborník na spotřebu na mezinárodní úrovni, a Javier Panzano, poradce delegovaný značkou Euronics, evropskou skupinou specializovanou na prodej elektroniky, jejíž členové jsou nezávislí prodejci, a pro níž jsou soudržnost a dodržování mezinárodního strategického plánu základními prvky, byly přidanou hodnotou, která může podpořit akce skupiny a optimalizovat potenciál značky BigMat.
Proběhlo sdílení zkušeností a znalostí, jež jsou jakýmsi prodloužením strategických plánů, o které se jednotlivé země podělily s publikem. Řada těchto prezentací vyvolal diskuzi ohledně obměn, které je třeba podpořit.
Ambiciózní projekty ve fázi realizace: zavedení cocoon v Portugalsku a Španělsku, podpora studií ve Francii, jež budou v kontaktu s místním referenčním trhem ve snaze optimalizovat výkonnost prodejních míst, nebo dynamika digitální komunikace představená BigMat Belgie.
Tento ročník 2016 byl významnou příležitostí pro sdílení, což umožnilo jednotlivým členům inspirovat se odvážnými změnami, ke kterým přikročili jejich kolegové z jiných zemí. Zároveň jsme si připomněli zakladatelské hodnoty a schopnost přicházet s novými nápady, které umožnily, aby si BigMat zachoval stejný směr a svou čestnou pozici na trhu.
Do BigMatu přichází nová éra, pohybující se na hranici mezi tradicí a proměnou, čímž bychom měli lépe zvládnout další výzvy.